БизнесЦензор

26.04.18 08:47

Ветеран АТО запустив сервіс таксі Veterano Cab

Автор: Юрій Віннічук, Дмитро Казанцев

Власник Veterano Group Леонід Остальцев запустив новий сервіс виклику таксі – Veterano Cab. Як прийшла ця ідея, що являє собою Veterano Group та яким буде новий сервіс таксі?

Ветеран АТО запустив сервіс таксі Veterano Cab 01

"Півроку тому пацани в прикол сказали: братан, зроби таксі. Я це сприймав як жарт до тих пір, поки до мене не прийшов Олег Браславський. Це волонтер, який мене возив на війну. У нього величезний досвід роботи в таксі. Тоді він сказав: мужик, давай спробуємо відкрити таксі. Я погодився на його пропозицію", - розповідає Леонід Остальцев про виникнення ідеї створити в Києві сервіс виклику таксі Veterano Cab.

З Леонідом Остальцевим журналісти БЦ зустрілися у його піцерії Veterano Pizza, яка знаходиться в центрі Києва. Поряд розташований його новий ресторан - Veterano Resto.

Піцерію Остальцев відкрив в 2015 році, повернувшись з фронту. До мобілізації він працював піцайолою у "Сільпо".

Тоді, в 2015 році, його ідея - "піцерія, заснована ветераном АТО" вистрілила і на момент нашого знайомства переросла в невелику групу різних бізнесів.

"У нас є Veterano Pizza, Veterano Resto, Veterano Service, Veterano Brownie, Veterano Coffee, Veterano Cab та Veterano Guard – зараз от-от запуститься", - розповідає він.

Ветеран АТО запустив сервіс таксі Veterano Cab 02

Ресторан Veterano Resto та піцерія Veterano Pizza належать особисто Леоніду. Інші проекти працюють за франшизою.

Так під брендом Veterano Pizza (окрім Києва) працюють три піцерії – Черкаси, Трускавець та Маріуполь.

Також є 10 кав’ярень. Дев’ять – в Києві, одна – в Маріуполі. Власники цих кав’ярень – чотири ветерани. Під брендом Veterano Brownie працює одна кондитерська.

"Франшиза бюджетна. Якщо це піцерія, то ми надаємо технологію приготування, стандарти, сервіси плюс бренд. Вартість франши - 1,5% від обороту. Якщо це кава – то ми надаємо брендові стаканчики та каву. За франшизу Veterano Coffee хлопці платять по 500 гривень в місяць", – говорить бізнесмен.

Veterano Guard – охоронна фірма, яка знаходиться на етапі запуску. Компанія буде виконувати замовлення однієї державної організації.

"Це буде звичайна охорона без тітушні. Поки там буде працювати до 10 людей", - розповідає Остальцев.

Загалом у бізнес Остальцев з 2015 року інвестував 3,5 млн грн, з них – 1,7 млн грн в ресторан.

"На ресторан взяв 1 млн кредит у банку. Решту брав у знайомих, у друзів", - каже він.

Кредит Остальцев взяв під 5% річних. Гроші видав один держбанк в рамках спеціальної позики для соціального бізнесу. Фінансує проект фонд WNISEF, який було засновано конгресом США.

Деякі вважають, що в Veterano Pizza працюють тільки ветерани. Це неправильно. Компанія VeteranoGroup - вона ветеранська. Але вона створена для всіх громадян України. Тут працюють як ветерани, так і не ветерани. Для чого я це зробив? Щоб ми разом вчилися взаємодіяти і досягати загального результату. Тому звичайно ми будемо раді бачити ветеранів, точно також ми будемо раді бачити всіх інших водіїв. Головне, щоб людина була адекватна.

Новий проект Остальцева, сервіс виклику таксі Veterano Cab, стартував 25 квітня.

Створення Veterano Cab тривало чотири місяці. Розпочали з пошуку, команди, яка напише програмне забезпечення для сервісу таксі.

"Нам сказали, що програма як в Uber, але простіша, буде коштувати від $200 тисяч. В середньому таке ПЗ коштує півмільйона доларів, плюс підтримка. Навіть якщо б у мене були такі гроші, то я б не витягнув сам. Проект занадто масштабний".

"Випадково на нас вийшли розробники, які вже мали готовий продукт. Я поки не буду говорити, хто ці хлопці. Це не українці, але вони повністю підтримують Україну в нашій боротьбі. Плюс їм дуже сподобався проект, оскільки ринок таксі дуже великий – за день в Києві 250 тисяч замовлень. Тому вони запропонували запуститися разом".

Домовилися, що власником компанії буде Остальцев, а прибуток ділитимуть рівноправно.

"Всі фінанси від роботи сервісу будуть залишатися в Україні. Наприклад, в Uber по безналу ти платиш бабки, вони спочатку йдуть в Нідерланди, а потім повертаються сюди. Таким чином, шмат бабла втрачається для країни".

Зароблятиме сервіс на відсотку за замовлення. Він становитиме 15%.

За словами Остальцева, якщо не брати до уваги вартість програмного забезпечення, то інвестиції в таксі мінімальні – 20 тис. грн.

Не зважаючи на назву, працювати у Veterano Cab зможуть абсолютно всі.

"Деякі вважають, що в Veterano Pizza працюють тільки ветерани. Це неправильно. Компанія Veterano Group - вона ветеранська, створена ветеранами. Але вона створена для всіх громадян України. Тут працюють як ветерани, так і не ветерани. Для чого я це зробив? Щоб ми разом вчилися взаємодіяти і досягати загального результату. Тому звичайно ми будемо раді бачити ветеранів, точно також ми будемо раді бачити всіх інших водіїв. Головне, щоб людина була адекватна", - пояснює Леонід.

На момент нашої розмови в сервісі уже зареєструвалося 1000 пасажирів та 500 водіїв.

Автомобілі в VeteranoCab відбираються за такими критеріями: вони повинні бути не старші 2000 року (але може бути індивідуальний підхід, якщо автівка в ідеальному стані), чисті, охайні, з усіма документами, страховкою, ременями безпеки і адекватними водіями.

З кожним водієм буде особиста зустріч. Сервіс також працюватиме і з "бляхами".

"Оскільки держава досі не врегулювала це питання, то ми теж не маємо права обмежувати таких водіїв. Крім того, за деякими бляхами доглядають краще, ніж за нашими українськими машинами".

У VeteranoCab можна буде обрати категорію авто: стандарт, комфорт, преміум, універсал та мінівен.

Ветеран АТО запустив сервіс таксі Veterano Cab 03

Окрім того, додаток має більший, ніж у конкурентів, функціонал.

"Буде функція для принципових пасажирів, щоб бляха не приїжджала. Якщо ставиш "без бляхи", то програма автоматично шукає поблизу машину на українській реєстрації".

Також будуть й інші нові фільтри.

"Можна буде викликати машину, якщо ви хочете в ній курити. Ви просто ставите "я курю" і програма автоматично шукатиме того водія, який дозволяє курити в авто. І навпаки, якщо ви ставите - не хочу, щоб курили, то програма шукає ту машину, в якій водій не дозволяє палити. Теж саме і з перевезенням тварин та з машинами, які мають дитячі крісла".

Крім того, можна вибрати функцію "англомовний водій", "кондиціонер", "багаж", "особа з інвалідністю". Вибір додаткових функцій при замовленні таксі впливатиме на ціну, але не критично.

"Це не будуть космічні гроші, але ми маємо розуміти, якщо ми хочемо додаткову послугу, то повинні за неї заплатити".

Розраховуватися за поїздку можна як готівкою так і карткою.

"Можна буде піднімати/знижувати вартість поїздки. Ти можеш додати трошки бабла і водій побачить це. В наші програмі не так, як в Uber. В Uber водій не бачить, куди йому їхати. Він повинен обов’язково прийняти замовлення. У нас є можливість подивитися, сказати підходить мені це, чи не підходить".

Також водії та пасажири можуть виставляти один-одному бали.

"У програмі є можливість поставити оцінку і написати коментар. Якщо скарга в коментарі буде написана чітко та ясно, то ми будемо зв'язуватися з водієм обставини".

"Зрозумійте, що нам, як людям, що пов'язують водія і пасажира, потрібно всістися на два стільці. Є пасажир, а є водій. І у них бажання і прагнення діаметрально протилежні. Пасажир хоче за маленькі гроші круту тачку і по-швидкому, а водій хоче за великі гроші і байдуже на якій машині. Потрібно знайти баланс, золоту середину".

Скільки може заробити таксист?

"Залежить від того, скільки він працює. Ти можеш просто їхати зранку на роботу, вцепити когось, і відпити пальне. Якщо ти професійний таксист і працюєш по 12 годин в день з одним вихідним в тиждень, то від 30 тисяч до 50 тисяч гривень можеш заробити. Все залежить від того, скільки замовлень поступає, які це саме замовлення, які коефіцієнти, яка машина і який клас", - пояснює Остальцев.

Підпишіться на наш канал Telegram

Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику