БизнесЦензор

03.05.19 11:07

Які digital-канали використовує український ecommerce: результати опитування

Компанія Promodo опитала топ-менеджерів 25 найбільших вітчизняних інтернет-магазинів щодо їх пріоритетів у онлайн-просуванні та планів на 2019 рік. Ділимося з вами головними інсайтами.

Фото: blog.ibud.ua

1. Ефективність просування важко вимірювати

Інтернет-маркетинг досі є викликом для більшості компаній. Близько 32% респондентів скаржаться на труднощі, пов'язані з оцінкою його ефективності, ще 24% зазначають відсутність або недосконалість стратегії, 16% відзначили відсутність кваліфікованих кадрів.

При цьому найменшою проблемою є дефіцит бюджету – брак коштів на онлайн-просування відчувають лише 8%.

2. SEO та контекст досі найпопулярніші інструменти

В топі найбільш використовуваних інструментів інтернет-маркетингу – пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, незважаючи на те, що кількість мобільних пристроїв зросла на 44% за минулий рік і продовжує рости.

3. Органіка та контекстна реклама окупаються краще

Популярність контекстної реклами та SEO легко пояснити тим, що вони найкраще виправдовують інвестовані кошти. Якщо не враховувати прямі візити на сайт, контекстна реклама і органічний трафік окупаються найбільше. При цьому соцмережі та поштові розсилки пасуть задніх – вони мають чи не найменший ROI з-поміж всіх інших каналів.

4.Соцмережі – не для грошей, а для душі

На думку респондентів, соцмережі та медійна реклама є найменш прибутковими. Близько треті (34%) опитаних топ-менеджерів незадоволені SMM, але це лише на 8% менше тих, кого влаштовують результати. Задоволеність респондентів, які не очікують продажів через соцмережі, вище.

В цілому, більшість компаній, що взяли участь в опитуванні (80%), ведуть свої акаунти в соцмережах з метою поліпшити імідж бренду та підвищити лояльність аудиторії, і лише 16% – заради підвищення продажів.

5. Тотальна дигіталізація

Ecommerce-ринок активно пристосовується до пришвидшеного росту популярності мобільних пристроїв. Близько 36% респондентів мають мобільний ecommerce-додаток, ще 28% планують його випустити, а у 4% він вже знаходиться на стадії розробки.

Крім мобільних додатків активного вжитку також зазнають чат-боти. Близько половини (48%) з опитаних компаній використовують їх для зв’язку із своєю аудиторією, або принаймні планують це робити. Повна версія опитування доступна за посиланням.

Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику